Crimson Dawn
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Oficiální forum guildy Crimson Dawn - server Twinstar - Phobos
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Shadow Priest By mickjack

Goto down 
AutorZpráva
Bladymarry




Počet príspevkov : 14
Join date : 11. 01. 13

Shadow Priest By mickjack Empty
PříspěvekPředmět: Shadow Priest By mickjack   Shadow Priest By mickjack Icon_minitimeFri Jan 11, 2013 12:35 pm

Dost dlouho jsem se rozmejšlel, jestli sem něco takového vůbec postnu, protože se tu možná strhne strašná lavina hejtu a podobně. Takže nejdřív ze všeho bych chtěl říct, jsem otevřený k jakékoliv diskuzi, která povede ke zlepšení, pokud mám podle Vás něco očividně špatně, budu rád, když mi to napíšete, a logicky oddůvodníte. To s netýká faktů, jako BIS gearu, gemování, enchantů a profek, protože to jsou věci pevně dané a o těch se diskutovat nedá, tak to prostě je.

Přináším svůj souhrn výsledků slackování tří let na jednom patchi a znalostí všelijak vyčtených (a že jsem toho přečetl, RIP shadowpriest.com) a také odehraných. Píšu to z velké části hlavně proto, abych si sám ucelil svoje znalosti, a také kvůli tomu, že bych se chtěl dozvědět Váš názor a Vaše zkušenosti, které by mohly vést k vzájemnému zlepšení.

Největší props patří Aurinthovi, z jehož postu na TS fóru je převzata velká řada faktů v tomto guidu a za jehož guide jsem já osobně připsal minimálně 1k dps. Karma .

Obsah:
1) Talenty
2) Glyphy
3) Váhy Statů
4) Hitcap
5) Gemování
6) Enchanty
7) Profky
Cool Consumables
9) Opener Rotace
10) BiS Gear ToGC25
11) Addony
12) Makra (NEW 7.1.2013)

1) TALENTY
Talenty, označené červeně jsou povinná kostra, žlutá je buď volitelná, nebo z ních lze ubírat.

Uni verze:

Odkaz Soon


Shadow Tree
Tier 1
Spirit Tap - Na 80lvl do PVE nepoužitelné, nicméně 3/3 je nutnost pro postup k dalšímu talentu.
Improved Spirit Tap - Crity z Mind Blastu a SW:Death mají 100% a z Mind Flaye 50% šanci na zvýšení aktuálního spiritu o 10%, což je, jak si popíšeme na konci Shadow stromu, pěkný sp boost. Rovněž přidává 33% možného regen/během castu.
Darkness - 10% (5/5) zvýšení celkového Shadow poškození.

Tier 2
Shadow Affinity - Useless. Redukce threatu je k ničemu, jelikož pokud nejste špatní, problémy nemáte (v každém případě je tu fade), protože samotná shadowforma snižuje aggro o 30%. Druhá část talentu nás nezajímá. (aktuálně max. Fact Champs, ale rovněž platí, že pokud máte problémy s manou, jste špatní)
Improved SW:Pain - Zvýší poškození naší hlavní dotky, která je na targetu permanentně o 6% (2/2).
Shadow Focus - Zvýší hit o 3% a zredukuje manacost shadow spellů o 6% (3/3). Odtud se dá případně ubírat, pokud máte moc hitu.

Tier 3
Mind Flay - 1/1. Netřeba rozebírat, náš filler. Snad jen, že jeho binární součást je taktéž vhodná například na trash u Brouka během mezifáze nebo na addy u Saurfanga.
Mind Blast - Variabilní talent s možností volby 0/5 - 5/5. Moje volba padla na 2/5, z důvodu, že 5/5 je nevyužitelné (=zbytečné) 0/5 se používá zejména (nesmyslně) při 4p t10, jelikož si spousta priestů myslí, že od tohoto bonusu už není Mind Blast viable v rotaci jako +dmg, nýbrž pouze na reple.
Improved Psychic Scream - Pvp talent, pro nás useless.

Tier 4
Veiled Shadows - Sníží cd na naší main aggro redukční a movement impairing-removal abilitě o 6 sekund + cd na naší "4th dot", Shadowfienda, o dvě minuty (na celkové tři).
Shadow Reach - Range se hodí v každém případě. Samozřejmě to není naprosto nutný talent, ale za mě 2/2, už jen z důvodu, že prostě "není kam jinam s tím".
Shadow Weaving - Další zvýšení Shadow dmg, dost podobné "darkness" z prvního tieru, pouze s tím rozdílem, že toto je nutné před fightem nastackovat před aplikatí SW:Pain (aktuálně se to twinstaru netýká). Další talent, ze kterého lze bodík ubrat, pokud cítíte, že musíte mít něco jiného za každou cenu.

Tier 5
Vampiric Embrace - Healuje nás za 15% každého dmge, uděleného single target spellem (=Mind Searem NE, no zažil jsem, že to šlo i tím, fajn v bg) a partu (nikoliv raid, pouze pět lidí z party) za 3%.
Improved Vampiric Embrace - Za mě opět 2/2. Řeči ve smyslu "agrostroj" a podobně nejsou vůbec na místě. Částečně to zvyšuje survivability a snižuje práci healerům, například při tankování Mirkovy hlavy nebo při Leech fázi u brouka (já sám si vystačím po celou dobu s jednou-dvěma hotkama na sobě na grand).
Focused Mind - Snižuje manacost o 15% (3/3) pro spelly Mind Blast, Mind Flay a Mind Sear (Mind Control nás nezajímá). Pokud potřebujete odebírat, můžete zase zde.
Silence - Viz. Improved Psychic Scream

Tier 6
Mind Melt - Zvýší crit šanci pro Mind Flay, Sear a Blast spelly o 4% (2/2) a rovněž zvýší periodickou šanci (každého jednoho ticku) všech tří dotek o 6%.
Improved Devouring Plague - Zvýší periodické poškození dotkou o 15% a zároveň udělíte 30% celkového periodického poškození, jako instantní dmg při aplikaci na target.

Tier 7
Shadowform - Celkové zvyšuje shadow poškození o 15%, snižuje všechen přijatý damage rovněž o 15% a snižuje celkový generovaný threat o 30%. Za další nemůžeme castit jiné, než shadow a discipline spelly a všechny naše čtyři dispely. Dále umožňuje všem našim dotkám critovat se 100% bonusem a dotkám Vampiric Touch a Devouring Plague benefitovat z hastu.
Shadow Power - Shadowforma zvyšuje crit bonus dotkám, tohle ostatním dmg spellům. Mind Blast, Flay a SW: Death crit bonus zvýšen o 100% (5/5).

Tier 8
Improved Shadowform - Fade má 100% šanci, pokud je použit v Shadowformě, na odstranění všech negativních efektů, OMEZUJÍCÍCH pohyblivost (for example freya rooty). Dále celkově redukuje pushback o 70%, také pouze v shadowformě.
Misery - SW:Pain, Mind Flay a Vampiric Touch spelly aplikují na target debuff, jež zvýší šanci na hit všem v okolí na tento cíl o tři procenta. Dál zvýší poměr spellpoweru, ze kterého benefitují Mind Blast, Flay a Sear spelly o 15% (3/3).

Tier 9
Vampiric Touch - Naše nejsilnější dotka. Pokud hitneme Mind Blastem do targetu, na kterém je aplikovaný Vampiric Touch, spustíme regeneraci 1% maximální many/5 sekund deseti členům raidu nebo party, s aktuálně nejnižší hladinou many, na 14 sekund. (dá se btw držet i s 0/5 MBlastem, za mě vždy perma up)
Pain and Suffering - Mind Flay má 33/66/100 % šanci na SOFT refresh SW:Pain dotky na targetu, sekundárně ještě redukuje zpětné sebepoškození ze SW:Death spellu o 30% (3/3). Opět, jelikož jsme na twinstaru zatím bez fčních dot mechanik, není stopro nutné mít full 3/3, tudíž pro tuto chvíli je to pro nás další talent, ze kterého můžeme ubírat.
Psychic Horror - Volitelný talent na progress některých encounterů, napadají mě jenom žampioni, jinak toto do viable dps buildu nepatří.

Tier 10
Twisted Faith - Zvýší spellpower o 20% aktuálního spiritu (proto Improved Spirit Tap na začátku + Glyph níže) a zároveň zvýší dmg Mind Blastu a Flaye o 10%, pokud je na targetu SW:Pain.

Tier 11

Dispersion - Efekt, který z nás udělá na 6 sekund hromadu prachu (prý čístá temná energie), sníží veškerý přijatý damage o 90% a zároveň ještě zregeneruje 36% z celkového manapoolu (6%/1sec). Zároveň také odstraní všechny snare a pohyb omezující efekty a učiní nás na ně immuními po dobu oněch šesti sekund (=fade s talentem viz. vejš, s vyjímkou, že fade nezacastíme ve stunu). Bohužel jsme po dobu trvání neschopni čehokoliv, můžeme se jen hýbat.

Discipline Tree

Tier 1
Twin Disciplines - Zvýší dmg SW:Pain, Devouring Plague a SW:Death a healing z Prayer of Mending a Renewu o 5%. Dále také zvýší healing z PW:S s glyphem (shadow pvp + disco tree), Circle of Healing (holy tree) a Instant Flashe (Surge of Light, holy tree) taktéž o 5%.

Tier 2
Improved Inner Fire - Zvýší efekt Inner Fire buffu o 45%. Spellpower boost, armor je k ničemu, IK při přeaggrování dostanete stejně.
Improved PW:Fortitude - Zvýší efekt stam buffu o 30% (164 to 214) a naší celkovou staminu o 4%). Surv boost celému raidu + nízký dps boost pro surv. huntery.

Tier 3
Meditation - Zajišťuje bezproblémový spam naší "rotace".
Inner Focus - Snižuje manacost o 100% a zvyšuje crit šanci následujícího spellu o 25%. Nebindovat. A když už, tak rozhodně ne pod dotky (aplikuje se jenom na první tick). Nejefektivnější bind je to pod Mind Flay, kde zvýší šanci všech tří ticků. Taky jsem ho dříve bindoval, ale imho je lepší mít ho po ruce jako další triggerable-anytime cooldown, než smutně a bezmocně přihlížet tomu, že to sice critlo, ale o chvíli před/po Icehowlovým 50% incr. dmg debuffem. Také se s ním dá dost dobře zvýšit uptime Improved Spirit Tap, pokud máte low crit (jako já), pokud se používá s minimální prodlevou na cooldown.


Cokoliv dalšího, mimo seznam vejš, je crap, fuj a k ničemu, výmysly typu Mental Agility, Silent Resolve, Psychic Horror, či snad Martyrdom (i to už jsem viděl), necháme naším Disci, případně pvp kolegům. Controly z shadow stromu leda na progress fightů jako žampioni.


Návrat nahoru Goto down
 
Shadow Priest By mickjack
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Crimson Dawn :: O Guildě :: Class-
Přejdi na: